sobota, 14 maja 2016

Sobotnie poranki: Czekoladowo-żurawinowy budyń jaglany.

Dzisiaj mój poranek znowu późno, no ale chyba mi wybaczysz, szczególnie , że mam przepis na pyszne, wegańskie śniadanie. Nie typowe, bo nie typowe, ale za to jakie pyszne. Przedstawiam przepis na Budyń Jaglany!




Co potrzebujesz?

  • mleko roślinne ok 1 szklanki
  • kakao 2-3 łyżeczki
  • kasza jaglana Pół szklanki
  • żurawina
  • ewentualnie cukier


Co należy zrobić?
ugotuj kaszę. Dodaj do siebie kaszę, mleko, żurawinę, kakao, a następnie zblenduj. Możesz podawać z bananami :)

mam nadzieje że smakowało :)

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, uwielbiam jaglankę i właśnie takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też. pewnie dlatego, że to bardziej dester niż śniadanie a mam bardzo "słodkie zęby"

      Usuń
  2. Ha, znam bardzo podobny przepis, który sama wymyśliłam :) Gotuję owsiankę z kasza jaglaną na wodzie, a gdy ostygnie i zgęstnieje dodaję masło orzechowe i miód i wszystko razem blenduję, tez pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, znam bardzo podobny przepis, który sama wymyśliłam :) Gotuję owsiankę z kasza jaglaną na wodzie, a gdy ostygnie i zgęstnieje dodaję masło orzechowe i miód i wszystko razem blenduję, tez pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie nie było na blogspocie :). Może powinnaś zostać dietetyczką? Myślę, że się nadajesz. Pomyśl o tym :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest teraz wielkie bum na zdrowe żywienie, w internecie jest tyle "dietetyków" co opinii. Znam dużo dziewczyn które właśnie na to chcą iść. Szczerze? traktuje to jako moją pasję, a nie sposób zarobku. A jakbym miała wykładane na studiach że dieta wysokobiałkowa, jest dietą najzdrowszą, to by mnie coś trafiło w środku :P

      Usuń
  5. Ja teraz z owsianki przerzuciłam się na jaglankę <3 PYCHA!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! Nigdy jeszcze nie jadłam z kaszą jaglaną, muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne, zwłaszcza z żurawiną :)

    OdpowiedzUsuń