piątek, 29 stycznia 2016

Przesyłka z kosmetyki z ameryki


oficjalnie, jestem spłukana. wydałam ostatnie zaskórniaki pieniężne na kilka kosmetyków. Jednak, nic nie żałuje... jeszcze... zapraszam na zdjęcia i pierwsze recenzje!




 Hean Eyebrow Eyeshadow 2in1 Cień Do Stylizacji Brwi + Cień Do Powiek 402 Coffee
Na ten produkt, nie ukrywam,czekałam najbardziej. Zamówiłam go w najaśniejszym kolorze, chociaż zastanawiałam się czy nie wziąć o jeden odcień ciemniejszego. Dlatego, że jak na blondynkę, mam ciemne brwi. Jednak kolor sprawdził się idealnie, a nawet nie obraziłabym się, gdyby był trochę jaśniejszy. Bardzo łatwy w aplikacji (robię to pędzelkiem o którym napisze pod spodem). Ślicznie wygląda na brwiach, trzyma się długo. A jak się aplikuje na powieki? istnę marzenie! Wygląda fantastycznie. Zdecydowanie wart swojej ceny (9,99). polecam!




Akcesoria Pędzel Do Kresek
Przyznam się, nie znam się na pędzelkach, więc powiem tylko że ten o to wykonuje swoją robotę bardzo dobrze. Łatwo się nim operuje, nie jest nie przyjemy. Ogólnie wychodzi na plus.







 KTC Pure Coconut Oil Olej Kokosowy 100% Naturalny i Czysty 500 ml
Jej! W końcu się doczekałam! Już nawet nie wiem jak długo chciałam kupić taki olej kokosowy. No właśnie chciałam, chciałam , ale zabrać się za kupno jakoś nie mogłam. No, ale nareszcie! stałam się szczęśliwą posiadaczką tego naturalnego cudu i jestem ogromnie zadowolona. Będę go używać do smażenia, demakijażu i włosów. Na razie, mogę się wypowiedzieć o demakijażu. Nie zmazuje mascary może tak dobrze jak robią to jego chemiczni zastępcy, ale nie podrażnia mi oczu, które mam bardzo wrażliwe. Skóra jest trochę oleista, ale nie do tego stopnia żeby przeszkadzało. W zasadzie, powiedziałabym że teraz w dotyku jest lepsza i mniej przesuszona :). zdecydowane must have!


 Essence Eyeliner Pen Extra Longlasting Trwały Eyeliner Do Oczu Czarny
i przy tym produkcie chyba popełniłam bubla kosmetycznego... bardzo mała pigmentacja... trzeba mocno przyciskać żeby kreska była jednolicie czarna, do tego szybko się zmywa. Żałuje że go kupiłam, a nie miss sporty, który był czarny jak węgiel i z ręki musiałam go 2x zmywać. I chyba nie jestem fanką eyelinerów w pisaku. Całość spisuje się na takie 2/10.



 Golden Rose Velvet Matte Matowa Pomadka Do Ust 11
Na ustach wygląda bosko. mocny, ciemny róż i tochę czerwonego. Niestety trudna w aplikacji i muszę nauczyć się jak to robić, bo jak na razie robię moim ustą krzywdę. Nie wiem czego spodziewałam się po tej szmince... Ta seria jest taka osławiona i supi, że spodziewałam się czegoś więcej, a tu od zwykła szminka. jeżeli chcecie to kupujcie, jeżeli nie to nie. Dupy nie urywa.

moa siostra zamówiła sobie trzy szminki z tej seri. kolory od lewej 2, 11, 31, 23


Astor Fashn Studio Lakier O Intensywnym Kolorze 
No i ostatni produkt... lakier do paznokci. nie zdążyłam nim jeszcze nic pomalować, tylko przejechała raz po paznokciu żeby przetestować. Nie powiem zapowiada się obiecująco :)


2 komentarze: