sobota, 27 lutego 2016

Sobotnie poranki: Naleśnik Twarożkowo-żytni

Planuje ruszyć z nową serią. Sobotnie poranki. Przepisy na moje śniadanie w weekend. Bo wiadomo w weekend nareszcie człowiek ma czas, żeby rozwijać się kulinarnie. Dzisiaj pyszny naleśnik twarożkowo-żytni. Zrobiłam go drugi raz i drugi raz nie mogłam się nim najeść. Fit&Zdrowy&pyszny. Czego chcieć więcej?



Co potrzebne?

-200 g Twarogu chudego
-30-40g mąki żytniej
-łyżeczka proszku do pieczenia
-1 jajko
-owoce na osłode (ja użyłam malin i banana)





Sposób Przygotowania
1. połącz ze sobą wszystkie składniki oprócz owoców.
2. zblenduj je na gładką masę (tak, ciasto ma być takie genste!)
3.Smaż kilka minut na małym ogniu i małj ilości oleju (ja używam kokosowego)
4.Posyp owocami, ciesz się pysznym śniadaniem i skomentuj czy ci smakowało :)




1 komentarz: