sobota, 9 kwietnia 2016

Sobotnie poranki: Najładniesze śniadanie jakie jadłaś!

Dzisiaj mój poranek dość późny, bo o 23:25. Niestety został mi tydzień do egzaminów i dopiero teraz skończyłam powtarzać historie ;-;. I tak nic nie pamiętam, a powtarzałam kilka godzin.... No ale ja nie o tym, dzisiaj przectawiam wam najładniejsze śniadanie, jakie zrobiłam, czyli Kasza manna z dodatkami!

Nie rozumiem ludzi, którzy nie lubią kaszy mannej. Przecież jest pyszna! A jaka zdrowa i sycąca! Można się zabawić i przyrządzać ją na różne sposoby. O to mój ulubieniec.
 Co potrzebujesz?
- kasze mannę ok. 3-5 łyżek
-mleko, ja użyłam sojowe.
- mrożone maliny
- dodatki takie jak: rodzynki, nasiona chia, nasiona słonecznika, orzechy, migdały, śliwki co tylko masz!
sposób:
- wsyp zamrożone maliny do mleka i zagotuj, dodaj kasze. Na wierzch połóż dodatki, bądź kreatywna!

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam kaszę manną zwaną u mnie "Gryzem" :D.
    Najbardziej smakuje mi z kompotem z truskawek, mmm, pycha :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :D nie rozumiem ludzi, którzy lubią lejącą się :D

      Usuń
  2. ach egzami, kiedy ty było ;) Twoje sniadanko wygląda smakowice, skład zachęca do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń